saper aku

My photo
Selalu bayangkan diri anda di dalam kasut seseorang,jika anda rasa ianya menyakitkan anda, fikirlah ia mungkin menyakitkan orang lain juga.Kabahagiaan seseorang manusia tidak semestinya dalam memiliki semuanya yang terbaik. mereka hanya membuat yang terbaik dalam hampir apa saja yang datang di dalam perjalanan hidup mereka. Kebahagaiaan terletak kepada mereka yang menangis ,mereka yang terluka , mereka yang telah mencari dan mereka yang telah mencuba. Hanya mereka yang boleh menghargai kepentingan manusia yang telah menyentuh hidup mereka.

Tuesday, March 1, 2011

berikhmat untuk negara!!!

:) aku dapt pergi kusus wahhhh gembira nyer rasa... rasa xsabar pon ada jgk bila la nk tiba 18 hb an,, ada masa seminggu lagi aku pon xkisah sagt tp rasa kena la jgk beli sikit2 barang die, kusus ni pon cuma 3 hari xla lama,tp aktiviti sampai ke mlm, n pakaian bj berkolar putih so bj berkolar aku xde bj xberkolar ada lah... nk @ x kena la beli 3,4, helai... n sua sukan, kasut sukan n makn sikit mn th mlm2 lapa... kusus ni mmg selalu mkn xheti tp saja bawak bekal... huhhhhh
mmg ada jgk la terasa dibekalkan dengan org tua aku RM100 tok beli bj,sua,kasut, n makanan, (rasa kecewa jgk pada mulanya) tp ni kehendak aku, aku pergi dan tambahan duit aku sendiri...
penantian yg aku tidak sabar (sebenarnya nk rest dok kt luar je) tarikh kusus sudah tiba,kali ni aku pergi naik moto saje.. ayah tiri aku anta...pada mula nya mak aku soh pergi sendiri (kecewa) tp nasib mak aku kata ayah aku anta....

No comments:

Post a Comment