saper aku

My photo
Selalu bayangkan diri anda di dalam kasut seseorang,jika anda rasa ianya menyakitkan anda, fikirlah ia mungkin menyakitkan orang lain juga.Kabahagiaan seseorang manusia tidak semestinya dalam memiliki semuanya yang terbaik. mereka hanya membuat yang terbaik dalam hampir apa saja yang datang di dalam perjalanan hidup mereka. Kebahagaiaan terletak kepada mereka yang menangis ,mereka yang terluka , mereka yang telah mencari dan mereka yang telah mencuba. Hanya mereka yang boleh menghargai kepentingan manusia yang telah menyentuh hidup mereka.

Tuesday, March 1, 2011

Duit Duit n Duit

xder duit orang pasti pergi jauh dari kita kenapa yer? takut kita mintak??? tp bila kita senang.,ada duit orang datang pada kita n kita tolong xkira die susah mahupon senang pasti kita akan tolong semampu kita.... dugaan hidup makin hari makin mencabar.... makin hari makin penuh dengan kebencian dalam diri...bosan hidup mcm nih, bukan xbersyukur tapi xsangup nak hidup macam ni tekanan yang tinggi buatkan hari2 aku xceria., xseperti remaja diluar sekarang ni la berlumba2 kejar cite2 tapi aku?? duduk dibawah tempurung entah bila hendak pecah... tak ada sorg pon memahami hati aku,keinginan aku, yg mereka th aku ada so aku leh tgk2 an apa yg patt... so apa yg xptt sapa nk tgk???? dunia dunia dunia!!!! adil ke semua nak lepas tangan adil ker??? aku pon nk ada life!!!!

No comments:

Post a Comment