saper aku

My photo
Selalu bayangkan diri anda di dalam kasut seseorang,jika anda rasa ianya menyakitkan anda, fikirlah ia mungkin menyakitkan orang lain juga.Kabahagiaan seseorang manusia tidak semestinya dalam memiliki semuanya yang terbaik. mereka hanya membuat yang terbaik dalam hampir apa saja yang datang di dalam perjalanan hidup mereka. Kebahagaiaan terletak kepada mereka yang menangis ,mereka yang terluka , mereka yang telah mencari dan mereka yang telah mencuba. Hanya mereka yang boleh menghargai kepentingan manusia yang telah menyentuh hidup mereka.

Sunday, June 19, 2011

Kursus anjuran Belia & Sukan

wahhhhh bulan jun ni agak kebizian jgk ya...
ramai orang kawen bulan nih... hehehe ^_^
tp xper la,, okey jugak boleh isi masa lapang dan terluang aku ni,.
bulan ni aku ikut kursus belaja computer " movie maker & frontpage"
wahhhh mmg menguji kesabaran aku,, mental pon main peranan yang kuat...
2 minggu pertama bulan jun aku belaja "movie maker"...
alhamdulilah aku dapat buat dengan jayanya ^_^
minggu ni dan minggu depan aku belaja "frontpage"
minggu ni amat dan teramat menguji mental dan fizikal aku.
arghhhhhhhhhhhhhhh........ pening naik fedup macam mana lah nk buat nih...
-_- tapi xperlah,, nak pandai kenalah belajar.. cayokkkkk pada kawan aku tyqa dan anak sedara aku ika dan semua peserta harap korang xstress yer... slow2 menapak akhirnya kejayaan milik anda... insyaallah...

No comments:

Post a Comment