saper aku

My photo
Selalu bayangkan diri anda di dalam kasut seseorang,jika anda rasa ianya menyakitkan anda, fikirlah ia mungkin menyakitkan orang lain juga.Kabahagiaan seseorang manusia tidak semestinya dalam memiliki semuanya yang terbaik. mereka hanya membuat yang terbaik dalam hampir apa saja yang datang di dalam perjalanan hidup mereka. Kebahagaiaan terletak kepada mereka yang menangis ,mereka yang terluka , mereka yang telah mencari dan mereka yang telah mencuba. Hanya mereka yang boleh menghargai kepentingan manusia yang telah menyentuh hidup mereka.

Friday, July 20, 2012

ramadhan datang lagi

alhamdullilah.. syukur kehadrat hilahi dengan limpah dan kurnia nya aku bertemu kembali dengan ramadhan,dan semoga ramadhan kali ini lebih bermakna buat aku untuk aku simpan ke akhirat kelak, walaupon ramadhan ni aku cuba berpuasa bersama ayahanda (ayah tiri) aku bersyukur kerana ada lagi insan yang sudi temani aku,... rasa sayu ati bila kali ini ramadhan tanpa BONDA,aku harap BONDA sentiasa mendoa dan sentiasa disisi aku untuk aku teruskan kehidupan aku seharian,, pelbagai dugaan dan rintangan yang datang Alhamdullilah aku lawan dengan semangat dan hanya mendiamkan diri, aku tahu ada yang terlalu sakit hati dan hiri ati dengan aku,, biarpon aku sebegini, sedikitpon aku tidak menyusahkan orang lain,.. aku harap ramadhan kali ini memberi rezeki berlipat ganda buat aku.... Terima kasih kepada semua kawan dan sahabat yang memberi semangat buat aku,... malam ni kita da boleh niat PUASA,.. "sahaja aku berpuasa esok hari dibulan ramadhan tunai kerana ALLAH taala" alhamdulilah....

No comments:

Post a Comment