saper aku

My photo
Selalu bayangkan diri anda di dalam kasut seseorang,jika anda rasa ianya menyakitkan anda, fikirlah ia mungkin menyakitkan orang lain juga.Kabahagiaan seseorang manusia tidak semestinya dalam memiliki semuanya yang terbaik. mereka hanya membuat yang terbaik dalam hampir apa saja yang datang di dalam perjalanan hidup mereka. Kebahagaiaan terletak kepada mereka yang menangis ,mereka yang terluka , mereka yang telah mencari dan mereka yang telah mencuba. Hanya mereka yang boleh menghargai kepentingan manusia yang telah menyentuh hidup mereka.

Tuesday, March 1, 2011

kursus berjalan

18/19/20.2.11
aku banyak belajar erti susah nye nak jadi seorg yang berjawat dalam unit beruniform orang asik pandang serong aja.. tp xpe demi Negara demi Rakyat dan demi Malaysia aku ingin berbakti dan berjasa....
macam2 aku berlajar, erti displin,tepati masa,kecergasan,dan IQ... huhuh bagi yg slow kena la saling tolg menolong da nama 1 unit...saling bntu membantu...
tp aktiviti aku paling suka kawat kaki... :D best walaupon berpeluh tp aku rasa ni paling baek,die bolh pupuk semangat kerjasama,displin,peka bukan pekak, dan paling penting team work :)
mmg 3hari 2malam macam2 berlaku, hari pertama jek rasa nak balik...tp aku ttp nk teruskan azam tinggi alhmdulilah semuanya berjalan dgn baik...a khirnya dapt lah aku sepasang bj uniform (t-shirt) baru... seragam belum lagi... sebab pasni aku kena ikut pelbagai kursus lain lagi......
aku setia menunggu.....

No comments:

Post a Comment