saper aku

My photo
Selalu bayangkan diri anda di dalam kasut seseorang,jika anda rasa ianya menyakitkan anda, fikirlah ia mungkin menyakitkan orang lain juga.Kabahagiaan seseorang manusia tidak semestinya dalam memiliki semuanya yang terbaik. mereka hanya membuat yang terbaik dalam hampir apa saja yang datang di dalam perjalanan hidup mereka. Kebahagaiaan terletak kepada mereka yang menangis ,mereka yang terluka , mereka yang telah mencari dan mereka yang telah mencuba. Hanya mereka yang boleh menghargai kepentingan manusia yang telah menyentuh hidup mereka.

Tuesday, March 1, 2011

Dia bukan milik aku lagi

tarikh keramat 1.1.11 die telah tamankan zaman bujangnya dgn mengikat tali pertunangan alhmdulilah die sudah temu jodoh aku harap die gembira ke akhir zaman.... time mcm nilah teringat kisah aku dan die,jodoh dihalang oleh abg sendiri kerana abg aku rasa die bukan terbaik tok aku,aku terima,biarlah aku makan hati dan orang lain seng hati... hampir 2 tahun peristiwa ni berlalu tp dia ttp ada dalam hati aku,,Ya Allah kalau die bukan jodoh aku, bawaklah die pergi jauh2 dari kehidupan aku,,...Walaupon die sudah bertunang die still contact aku,tp dgn nasihat kawan2 aku jauhkan die dari die...kerana tkt bahaya yang akan datg... ...
"redhakan la die pergi dgn pasangn die"....

No comments:

Post a Comment