saper aku

My photo
Selalu bayangkan diri anda di dalam kasut seseorang,jika anda rasa ianya menyakitkan anda, fikirlah ia mungkin menyakitkan orang lain juga.Kabahagiaan seseorang manusia tidak semestinya dalam memiliki semuanya yang terbaik. mereka hanya membuat yang terbaik dalam hampir apa saja yang datang di dalam perjalanan hidup mereka. Kebahagaiaan terletak kepada mereka yang menangis ,mereka yang terluka , mereka yang telah mencari dan mereka yang telah mencuba. Hanya mereka yang boleh menghargai kepentingan manusia yang telah menyentuh hidup mereka.

Monday, June 27, 2011

Hanya Senyuman yang mampu aku ukirkan



Alhamdulilah..
setiap apa yang diusahakan dengan keikhlasan pasti ada ganjaran,, aktiviti setiap hujung minggu aku da berakhir,,skrg cmfm bosan la dok rumah hujung minggu, nak keluar ke bandar tu jarang sekali la aku nih,kalo xder hal yang aku nk selesaikan... ^_* huhuhuhuh aku nak ucapkan terima kasih apa Kak Gee ( Pengurus Belia Air Merah) coz da bagi aku peluang untuk belajar Movie Maker n Frontpage dan x lupa jugak pada Kak Lin ( wakil dari Pejabat Belia dan Sukan) yang beri peluang pada kami2 belia Mersing untuk ikuti Program tidak formal ni...
pada pengajar Kak Liza dan Abg Faizal serta tuan tanah Kak Rina kalo x cmfm la kami ni duduk kat lantai je,, hihih nasib lah kak rina ni baek hati bagi kami duduk kat kerusi empok,ada penghawa dingin lagi tu....Pada 25. jun 2011 kita org diminta datg di Mahir It Centre untuk upacara penyampaian sijil pd semua peserta dan hadiah pada peserta yang cemerlang, aku mmg xsangka boleh dapat anugerah tu,tapi macam aku cakapkan pada awal-awal td "setiap yang diusahakan dgn ikhlas pasti ada ganjaran" syukur aku yang dapat hadiah tu,, walupon bukan 2-2 hadiah aku dapat tp aku bertuah sebab pengajar kat situ bgth aku adalah yang terbaek dari semua peserta.... kalo hadiah tu aku dapat 2-2 sekali pasti mereka ingat dan fikir bukan2 kan kan kan... hihihi tapi aku xkisah yang pasti aku akan buat sebaek mungkin untuk kepuasan diri aku,sebab aku mmg suka +++ gila IT hihihi walupon aku xpernah tahu pasal benda ni semua,..
keinginan ingin tahu lebih mmg selalu ada dalam diri aku...walaupon xpandai tapi kita cuba,cuba sampai kita boleh,,bukan senang nak dapat semua ni dengan percuma tanpa keluarkan sesen pon.... nanti aku masuk gambar-gambar kenangan aku dan peserta lain.. pada MizzTyqa thanks ya sudi terima ajakan aku untuk ikut program nih.. n anak buah aku Ika thanks ya coz ikut serta program ni walupon makcu th kamu tengah bz ngn form 6 kamu tu... simpanlah memori ini untuk ingatan dan kenangan bersama~terima kasih semua~

No comments:

Post a Comment