saper aku

My photo
Selalu bayangkan diri anda di dalam kasut seseorang,jika anda rasa ianya menyakitkan anda, fikirlah ia mungkin menyakitkan orang lain juga.Kabahagiaan seseorang manusia tidak semestinya dalam memiliki semuanya yang terbaik. mereka hanya membuat yang terbaik dalam hampir apa saja yang datang di dalam perjalanan hidup mereka. Kebahagaiaan terletak kepada mereka yang menangis ,mereka yang terluka , mereka yang telah mencari dan mereka yang telah mencuba. Hanya mereka yang boleh menghargai kepentingan manusia yang telah menyentuh hidup mereka.

Monday, June 20, 2011

hari berganti hari

da berapa malam aku xleh nak lelapkan mata aku nih...entah kenapa laaaaa :(
so dari xder kerja baik aku update blog aku ^_^ hihihihih
skrg ni mcm-mcm cerita aku dgr, baru-baru ni "pak uda" dalm cerita
pi mai pi mai tang tu, telah kembali kke rahmatullah.. moga roh nya dicucuri rahmat
insyaAllah...
dan malam tadi majikan tempat kerja aku dikhabarkan masuk ke wad.
harap bos aku cepat sembuh dari penyakit dan sihat-sihat selalu.....
Ya Allah... pelbagai berita baik dan buruk aku dapat,moga semua hadapi dengan baik
dan cepat sembuh dari penyakit,dan salam takziah buat keluarga yang telah kehilangan
seseorang yang mereka sayang....

No comments:

Post a Comment