saper aku

My photo
Selalu bayangkan diri anda di dalam kasut seseorang,jika anda rasa ianya menyakitkan anda, fikirlah ia mungkin menyakitkan orang lain juga.Kabahagiaan seseorang manusia tidak semestinya dalam memiliki semuanya yang terbaik. mereka hanya membuat yang terbaik dalam hampir apa saja yang datang di dalam perjalanan hidup mereka. Kebahagaiaan terletak kepada mereka yang menangis ,mereka yang terluka , mereka yang telah mencari dan mereka yang telah mencuba. Hanya mereka yang boleh menghargai kepentingan manusia yang telah menyentuh hidup mereka.

Monday, July 4, 2011

Hari berlalu pergi


tanggal 3 july
seperti biasa aku dan kawan baek aku "tyqa" berjalan ronda Kluang niat dihati nk tgk movie "rasuk""321 cinta" & "sekali lagi", tapi xder rezeki nk tgk "321 cinta" kite org tukar pada "kl Genster" pehhh mmg penuh nasihat yg cuba pengarah ingin sampaikan... semangat gile jam 7 am kita org da gerak ke Kluang,maklumlah naik bas kena la ikut bas nyer time.... hikhikhikhik sampai Kluang dalam jam 9.10am huhhuh jom sarapan dulu isi minyak kabo nk tunggu jam 11 am,nk tunggu pintu pagung bukak lambat lagi,..pas isi perut kita org gerak ke MBO Kluang,.. jalan2 cuci mata lagi pon nak belikan mak " sarung tilam" tgh sell gile-gile skrg ni baek beli untuk raya ^_^ hihihihi lepas tu kita org tgk jadual movie yg kita org nk tgk tu... syukur la ngam2 jek time movie dgn time bas kita org nak balik...lepas da tgk 2 movie kita org turun bawah jam 4 pm nk mencekek lak menu KFC aja... tu jek yang dekat bab jam 5.15pm kita org ada 1 movie lagi dan time tu balik la ke rumah masing2... huhhhhhhh tunggu bas 1 hal !!!! ada janji jam 8.45pm bas sampai kita org tunggu la awal takut kena tinggal tapi bas sampai 9.24 pm... hampe jek hati kalo th aku sambung tgk Bola Malaysia VS Taiwan.. perlawanan pertama jek aku sempat tgk,.. Perlawanan masa ke-2 aku xdapt tgk bab tkt kena tinggal bas... kecewa hati aku ngn driver bas nih,, tu la kan kalo ada kenderaan sendiri mesti bila2 jek leh tgk wayang,tapi sebulan sekali tgk wayang abiskan jek la masa kat situ... seharian hihih ^_^

Kenangan yang best bila dapt buat benda yang kita suka tanpa ganguan orang laen
Thanks Tyqa coz abiskan masa seharian dgn aku Lebieu dear...



No comments:

Post a Comment