saper aku

My photo
Selalu bayangkan diri anda di dalam kasut seseorang,jika anda rasa ianya menyakitkan anda, fikirlah ia mungkin menyakitkan orang lain juga.Kabahagiaan seseorang manusia tidak semestinya dalam memiliki semuanya yang terbaik. mereka hanya membuat yang terbaik dalam hampir apa saja yang datang di dalam perjalanan hidup mereka. Kebahagaiaan terletak kepada mereka yang menangis ,mereka yang terluka , mereka yang telah mencari dan mereka yang telah mencuba. Hanya mereka yang boleh menghargai kepentingan manusia yang telah menyentuh hidup mereka.

Tuesday, July 12, 2011

malam yang sepi

erm.... mlm ni rasa sunyi bunyi katak krokkk krokkkkkkkk... tiba-tiba jek aku teringatkan die,kenapa nih aku still xleh lupakan die!! akma!! die da bertunag akma! die da ada org lain akma!! wakeup akma!! argh!!! tolg la kenapa ssh sagt nk lupakan die?? apa istimewa die pada kau ha! shit!!!!!! time sepi aku selalu ingatkan die padahal aku dah lama jgk xegtkan die huhhhhhhhhhhh apa nk jadi kau ni akma! mby dulo selalu dan sentiasa ada dgn die time malam..balik kerja die ambik, lepas tu keluar makan, malam pon still dgn die,..erm... kenangan pergi la kau dgn bayang2 kau sekali tolang la jgn seksa aku mcm nih... aku pon ingin gembira aku pon ingin disayangi......

No comments:

Post a Comment