saper aku

My photo
Selalu bayangkan diri anda di dalam kasut seseorang,jika anda rasa ianya menyakitkan anda, fikirlah ia mungkin menyakitkan orang lain juga.Kabahagiaan seseorang manusia tidak semestinya dalam memiliki semuanya yang terbaik. mereka hanya membuat yang terbaik dalam hampir apa saja yang datang di dalam perjalanan hidup mereka. Kebahagaiaan terletak kepada mereka yang menangis ,mereka yang terluka , mereka yang telah mencari dan mereka yang telah mencuba. Hanya mereka yang boleh menghargai kepentingan manusia yang telah menyentuh hidup mereka.

Monday, July 11, 2011

assalamualaikum...
huh ari ni penuh dgn dugaan untuk aku teruskan sisa hidup aku, hanya Allah yang mengetahui apa yang aku alami sekarang,walupon sukar tetapi aku redha dgn ketentuan hilani,,aku rasa sunyi bila masuk blog aku sendiri,selalu ada jek radio yang temankan aku,memberi aku ilham,dan ianya xsemanis macam aku inginkan..kenapa ye?... mungkin aku salah buat keputusan aku,.tapi inilah aku,biasalah buat keputusan bila tengah marah,.tapi aku xsalahkan sesiapa pon..mungkin ini yang terbaek,... sayu hati aku tapi xpe la orang buat kitakan,tapi orang still nak tegakkan benang yang basah,bila macam tu aku rasa nk marah sangat2 tapi kesabaran dan akal temani aku....biarkan die pergi bersama orang-orangnya..aku doakan mereka gembira,. maafkan aku kalo aku ada buat salah dan silap... terima kasih kerana terima diri aku dalam kumpulan itu.... salam

No comments:

Post a Comment