saper aku

My photo
Selalu bayangkan diri anda di dalam kasut seseorang,jika anda rasa ianya menyakitkan anda, fikirlah ia mungkin menyakitkan orang lain juga.Kabahagiaan seseorang manusia tidak semestinya dalam memiliki semuanya yang terbaik. mereka hanya membuat yang terbaik dalam hampir apa saja yang datang di dalam perjalanan hidup mereka. Kebahagaiaan terletak kepada mereka yang menangis ,mereka yang terluka , mereka yang telah mencari dan mereka yang telah mencuba. Hanya mereka yang boleh menghargai kepentingan manusia yang telah menyentuh hidup mereka.

Tuesday, June 21, 2011

salam

atoii.. korang nak tahu x ari ni ada kes yg agak lucu tapi kalo x ditegah mesti dieorg ni wat lagi lagi dan lagi.. xserik2 meka ni semua atoiii ai... ada ke org tgh hujan ni semua dok rumah bahan cekek kedarah, buat peta daerah masing2..tapi ada jgk sekutu ni dok belakang umah aku curik buah kelapa + pisang + buah kuini ai.. hai budak xde kerja lain ke ko nak buat,rumah aku jgk jadi mangsa ko yek....yang lucunye cara meka ni btl2 mcm pencuri,terhendap2 tgk tuan rumah sedar agaknya...xsedar yg ayoh aku ni dok berdiri tegak sebelah meka hahahahah! siap bawak peralatan cukup tu der... pisau,parang (panjang tu kalah ayoh aku puya hahaahh) sabit pon die bawak pehhh dahsyat...




No comments:

Post a Comment