saper aku

My photo
Selalu bayangkan diri anda di dalam kasut seseorang,jika anda rasa ianya menyakitkan anda, fikirlah ia mungkin menyakitkan orang lain juga.Kabahagiaan seseorang manusia tidak semestinya dalam memiliki semuanya yang terbaik. mereka hanya membuat yang terbaik dalam hampir apa saja yang datang di dalam perjalanan hidup mereka. Kebahagaiaan terletak kepada mereka yang menangis ,mereka yang terluka , mereka yang telah mencari dan mereka yang telah mencuba. Hanya mereka yang boleh menghargai kepentingan manusia yang telah menyentuh hidup mereka.

Sunday, May 6, 2012

al-fatihah

hari ni hari ke 12 bondaku tersayang pergi meninggal kan kami semua,.. tanggal 24.april 2012 beliau telah menghembuskan nafas terakhir di rumah nenekanda(nenek kepada abg ipar) di kluang johor.. permintaan arwah untuk pergi melihat rumah baru nenekanda n sekali gus ingin berurut, rasa sebak dihati ni sampai tidak terkata, hanya bermohon semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan dikalangan orang yg beriman,...terasa sayang nk tinggalkan rumah ni da hampir 23 tahun aku tinggal dirumah ni,..tapi disebabkan aku tiada siapa2 lagi, abg aku mohon aku tinggal bersama die di rumah sewanya dan bersama anak dan isteri dia.. semoga aku dapat sesuaikan diri ditempat baru, dan tiada kisah lama berbangkit InsyaAllah... * Allah sayang kan umatnya, justeru itu dia akan mengambil nyawa insan yang dia sayang supaya tidak seksa didunia ini

No comments:

Post a Comment