saper aku

My photo
Selalu bayangkan diri anda di dalam kasut seseorang,jika anda rasa ianya menyakitkan anda, fikirlah ia mungkin menyakitkan orang lain juga.Kabahagiaan seseorang manusia tidak semestinya dalam memiliki semuanya yang terbaik. mereka hanya membuat yang terbaik dalam hampir apa saja yang datang di dalam perjalanan hidup mereka. Kebahagaiaan terletak kepada mereka yang menangis ,mereka yang terluka , mereka yang telah mencari dan mereka yang telah mencuba. Hanya mereka yang boleh menghargai kepentingan manusia yang telah menyentuh hidup mereka.

Friday, August 12, 2011

aku~~

ermm aku pon xtahu apa yang aku ingin luahkan sebenarnya,,sekarang ini hubungan aku dan rakan2 aku,.sudah tidak seperti dulu,masing2 buat hal masing2,kenapa ya?? erm kadang2 bila diingatkan balik sakit hati tgk perangai die org ni, nk tgur puas da tegur tapi xmasuk otak, bila aku yang buat perangai bukan main lagi cakap sana sini... aku tahu aku bukan baek bukan alim, tapi aku cuma nk tegur sebagai seorang kawan seorang sahabat sebab aku xnk kawan2 aku terluka dek kerana "j" .... ermm tapi mereka xfaham apa sebenarnya yang aku ingin sampaikan.. aku tahu die nk perhatian tapi jgn la main2kan perasaan org.. cuba kalo ko ditmpt die skrg apa ko rasa?? kerana ini hubugan sahabat renggang, tapi xpe lah.. aku xrugi apa2 aku sebagai kawan yang rasa banyak pengalaman hanya mampu memberi nasihat, aku da jalankan tugas aku sebagai seorang kawan. terpulang pada ko nk ikut @ tdak aku xnk ko dipermainkan lagi untuk sekian kalinya,,, bukan ko xpernah berlaku macm ni da lebih 2 kali dan ko nk jadi kali ke 5 baru nk sedar ke?? hummmmmmmm kenapa aku selalu ingin jaga hal kawan2 aku, sedangkan mereka tidak fikir pasal aku.. dah lah jgn fikir pasal org (aku xlh biar kan aku pasti aku membantu kenapa ya)..

ini tabiat buruk aku !!!!!!!!
): xsuka la xsuka la......

No comments:

Post a Comment