saper aku

My photo
Selalu bayangkan diri anda di dalam kasut seseorang,jika anda rasa ianya menyakitkan anda, fikirlah ia mungkin menyakitkan orang lain juga.Kabahagiaan seseorang manusia tidak semestinya dalam memiliki semuanya yang terbaik. mereka hanya membuat yang terbaik dalam hampir apa saja yang datang di dalam perjalanan hidup mereka. Kebahagaiaan terletak kepada mereka yang menangis ,mereka yang terluka , mereka yang telah mencari dan mereka yang telah mencuba. Hanya mereka yang boleh menghargai kepentingan manusia yang telah menyentuh hidup mereka.

Saturday, August 20, 2011

sayu

salam
hari ni malam ke 20 kita berpuasa, tinggal 8 hari aja lagi nk menjelang syawal... aku persiapan untuk raya 1 apa pon xbuat,, xpe lakan,... semua tu xpntg yang penting amal kita dibulan ramadhan nih,, sebut jek nk menjelang syawal hati kecil aku ni sayu sangat bila terkenangkan org yg da pergi jauh dari aku, ayah,nenek,mak anjang, atok,sepupu,pakcik dan ramai lagi...paling ketara aku terlalu rindukan arwah ayah aku... Ya Allah kuatkan lah hambamu yang lemah ini..... hanya kau saja yang dapat merasai apa yang hambamu rasakan ketika ini, disaat orang bersalaman dipagi raya,berjalan bersama ayah aku hanya dapat melihat dan tumpang gembira,,sayu ati ni aku simpan dan buang jauh2... semoga aku kuat mengahadapi liku kehidupan aku,.... pada semua yang bace blog aku ni sempena syawal xlama lagi nk tiba aku nak mohon maaf jika ada salah dan silap selama ini,... semoga syawal ni lebih bermakna buat kita semua... insyaAllah..

No comments:

Post a Comment