saper aku

My photo
Selalu bayangkan diri anda di dalam kasut seseorang,jika anda rasa ianya menyakitkan anda, fikirlah ia mungkin menyakitkan orang lain juga.Kabahagiaan seseorang manusia tidak semestinya dalam memiliki semuanya yang terbaik. mereka hanya membuat yang terbaik dalam hampir apa saja yang datang di dalam perjalanan hidup mereka. Kebahagaiaan terletak kepada mereka yang menangis ,mereka yang terluka , mereka yang telah mencari dan mereka yang telah mencuba. Hanya mereka yang boleh menghargai kepentingan manusia yang telah menyentuh hidup mereka.

Friday, August 5, 2011

masih ada rezeki untuk aku

hari ini jumaat 5/8/2011
hari yang aku rasa serba xkena,xselesa,rimas,hati xrasa tenang berdebar hingga ke malam... rupanya kawan aku yang sama2 jalani temuduga "Polis Bantuan Felda" bagi tahu yang rakan (lelaki) sudah terima pangilan talefon bahawa 9.8.2011 diminta datang untuk sesi ke-2 temuduga polis bantuan felda.... hati aku bagai kecewa,,yang tadi nya jantung berdebar kini sudah tersentap dan menjadi hiba....Ya Allah masih adakah rezeki aku untuk Menjawat dan memakai seragam ini..... masihkah ada untuk hari esok pangilan itu untuk aku dan rakan aku ini.... engkau sahaja yang mengetahui apa yang kami rasanya sekarang.... moga ada berita baik untuk aku dan kawan aku esok (sabtu 6.8.2011) insyaAllah

mode: tenanglah hatiku... kalo ini sudah tertulis rezeki milik aku akan ada berita baik untuk aku....

No comments:

Post a Comment